Barnens Bokklubb!!

Jag har för några år sedan jobbat lite på Barnens Bokklubb.
Jag trivdes jättebra där!! Så trevlig personal!! Och så mycket härliga barnböcker!! Jag fick lust att köpa allihop.
Men jag har ju inga barn, så det vore kanske lite dumt...
Men för den som är sugen på att beställa lite, och har några barn att läsa dem för..
så kan jag rekommendera att klicka på länken nedan! Man får två böcker för 29 kr + porto! (Det blir totalt 65 kr) och sen så blir man medlem i deras bokklubb och får varje månad barnposten med ännu mer barnböcker hem i brevlådan. Det enda man binder sig till är att göra två köp vid olika tillfällen under sitt första år.

Hade jag några barn skulle de bli helt överrösta med böcker är jag rädd för. Stackarna skulle säkert få psykiska besvär och vägra att ens titta åt en bok i vuxen ålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0