Dopet

Va verkligen ett mysigt dop! Första gången jag är på dop där man pratar både svenska & engelska :) Å lilltjejen som döptes har ju en storasyster som springer runt & pratar engelska. Såååå gulligt :) De små sysslingarna fann varandra snabbt & lekte för FULLT hela tiden. Våran stora kille hade förklarat för sysslingen nångång att hon pratar ett annat språk så han förstår inte vad hon säger. ;) Hon förstår ju svenska & engelska men pratar mest bara engelska.

Själv höll jag hårt i min Sambo så fort nån engelsktalande kom nära för å inte tala om när vi skulle tacka för oss! Hua! Men jag log så mycket jag kunde & lever i tron om att det funkade ;)

Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0