Något jag skrev för nån vecka sen...

Hej,
att livet är orättvist ibland är vi nog många överens om. Det tar lixom sina egna vägar utan att fråga om lov först. Vad mer kan man göra än att hänga me? Ta det som det kommer? Livets stora berg o dalbana. När jag är som mest lycklig så är det bara & vänta in nerförsbacken & tårar. När man väl är där nere, ja då kan det väll bara bli bättre? Alla har vi våran egna berg o dalbana. Ingen är den andres lik. Vi tar allt på vårat eget sätt.

Något jobbigt för mig kanske inte ens berör dig.

Mina svackor är kanske inget i jämförelse med någon annans, men dom är jobbiga i nuet för mig.

Nu ska jag försöka få min berg o dalbana att gå uppåt igen, ni vet så där så det knakar, svajjar, gnisslar å man sakta sakta är på väg upp till toppen. Men jag måste börja längst ner.

Johanna

Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar! Vad hittar du på idag? Själv ligger jag hemma och är förkyld...=( Nu ska jag bädda ned mig och titta på film och läsa Cosmo! Tråkigt att vara sjuk, men ganska mysigt att få ha lite mysdag såhär mitt i veckan! =P Hoppas allt är bra! Kram

2009-02-04 @ 13:04:08
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0