Onsdag

Efter en lugn morgon tillsammans me Bröderna Bus så gick vi till dagis. Där nånstans hände nått med Storskruttet. Han ville inte alls till dagis utan tyckte gott vi kunde va hemma. Skulle ju iofs funka eftersom jag är hemma men det blir så tokigt om de får börja bestämma så där hux flux den dagen när man måste till jobbet. Så hur trist det än är så är det bara & bita ihop & fortsätta. Himla bra personal som tur är på vårat dagis som förstår vad vi behöver. En stund för oss själva. Han kröp upp i mitt knä & satt å grät i kanske 5 minuter. Sen kändes det bättre & vi kunde kramar & vinka & va glada!

Sen har jag halvhandlat, kan man säga så? Inte storhandlat & inte bara handlat nån grej utan fyra proppfulla påsar. Halvhandlat, mellanhandlat... iaf. Efter det tog svängde jag förbi en affär där jag kikade på både doppresent & födelsedagspresent till den blivande 26-åringen. Spännande va Cicci ;)

Nu är jag hemma & har plockat in allt & tänkte fixa ihop en fruktsallad för sen kommer min vän & fd kollega på lite fika. Skulle även behöva passa på & tvätta barnens "hemma-jackor" så de är rena till kalas & dop i helgen. När Sambon kommer hem från jobbet så åker jag med en annan vän till stan. Bara lite vardagslyx så där & komma iväg själva & kanske äta ihop nånstans. 

Kram Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0