Simskola hade inte vart fel...

Just nu längtar jag hem lite.
Jag önskar att jag var i Norrköping och bara kunde springa över till Johanna och bli bjuden på lunch. För alltid när jag kommer dit får jag massa mat. Vilket är toppen! Jag har nog ungefär en miljon innestående middagar att bjuda tillbaka.
Hennes barn har också insett att när Cicci kommer, då blir det chips och Cola. Vilket är mycket illa!
Så det är kanske är tur för hennes familj att jag inte är sååå nära. Då skulle väl barnen få helt tokiga matrutiner.
Men jag skulle nog kunna hålla mig ifrån Chips och Cola om jag blev överbjuden på en lunch nu...
Istället ska jag knalla bort till skolan nu med noll motivation. Den liksom bara försvann.
Kursen jag läser nu är ändå helt frivillig och verkar så himla kul.
Men jag vill mycket hellre gå på simskola och plaska lite än att sitta i ett klassrum i två timmar...

Kram Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0