Söndagsmiddag!

Klockan halv ett igår stod maten på bordet hemma hos min pappa & familj. Min Farmor & Farfar kom oxå dit. Jättetrevligt & ses så där, äta, prata & bara ha det bra. Barnen va glada & såg till att Mostrarna lekte för fullt. Farmor & Farfar spelade in min pappa när han va riktigt liten & dom snuttarna har man nu samlat ihop & fått in på en dvd som vi såg tillsammans igår. Riktigt mysigt & blir ju mycket prat runtomkring. En del av filmen va från sommrarna i en stuga vid vattnet som Farmor & Farfar hyrde. Det visade sig sen att stugan ligger bara 2 km från min Sambos Pappas gård nere i Bonneland & sjön de badade i är samma som min Sambo badat i alla år :)
Min pappa som på filmen bara va 2-3 år skrattade glatt & sa lite retsamt till min Sambo:

"Hahaha, jag har faktiskt badat i sjön där FÖRE dig!!!!!"

Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0