The Wrestler

Jag har haft världens härligaste kväll!!
Var så mysigt att få träffa lillebror lite. Vi ses alldeles för sällan trots att vi bor i samma stad nu igen,

Filmen var helt underbar och jag hade massa godis och chips som jag bara har tryckt i mig.
Jag har skrattat, gråtit, fått gåshud och suttit och viftat med händerna och jämrat mig när det blev för mycket blod och äckel. Jag levde mig verkligen in i filmen och kände med huvudpersonen.
Hade filmen gått på tv hade jag säkert bytt kanal när den började för hur den var filmad och hela den deppiga stämningen. Och jag är övertygad att inte alla tycker den är lika bra som jag tyckte.
Men Mikael Rourke (eller vad han nu heter) är i alla fall nominerad till en Oscar för filmen så någon mer finns det nog som tycker som jag.
Håller tummarna för att han vinner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0