Världens sämsta föräldrar!

Herre gud jag smäller av! Vi har haft en helt underbar dag ute på landet. Verkligen så underbart! Så härligt & se barnen strutta omkring, leka sig trötta & bli fulla av frisk luft. På vägen hem slog det mig att vi har ju sköpt skridskor till Stor men aldrig använt dom & snart är säsongen slut. Lite möra i kroppen efter landet-besöket så kände vi ändå att det är klart vi stannar vid skridskobanan en liten stund. Sagt & gjort. Han va riktigt duktig! Så det va ju kul. Hemma badade båda barnen i ett bad fullt av skum & lödder. Vi åt mat & laddade till å me upp med värsta lasset glass, grädde, sås, strössel & maränger å mumsade till efterrätt. En söndag. Så sitter vi nu framför bompa & jag kom på en sak. Känner mig totalt värdelös. Eller det va nog till å ta i lite, men det gör jag nog för att Sambon tycker inte det är så mycket att härsa upp sig för. Men iaf. Stora Sonen hade ju fotbollsträning ikväll! Han älskar den & vi glömde bort det. Två veckor kvar till nästa gång, då de kör varannan söndag under inne-perioden.

Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: mademoiselles

Barn är verkligen hur goa som helst, och jag tror nog inte att han ser dig som en dålig förälder snarare tvärt om. Du har ju tillbringat hela dagen med dem och gjort saker de troligtvis älskar! :)

2009-02-01 @ 23:46:23
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0