Äntligen frisk?!

Jag har varit sjuk sen slutet av februari med några få dagars frist då jag känt mig bättre emellanåt.
Nu känner jag mig frisk. Men jag törs inte ritkigt ta ut glädjen än, för jag har ju känt mig bra en dag här och en dag där och sen har det kommit tillbaka dubbelt så illa direkt. Men jag hoppas så innerligt väl att den här hårda pencillinkuren faktiskt gett resultat. För jag börjar undra om jag blivit steril mot penicillin annars? Kan man bli det?! Och vad gör man då?!

Och just ja, jag skulle ju sova så jag ska ju upp och plugga tidigt imorgon. Har liksom lovat mig själv att plugga jätte duktigt imorgon eftersom jag stannade här istället för att åka upp till storstan och biblioteket. Så nu måste jag ju hålla det och vara en duktig flicka!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0