Jag döööör

Jag blev raggad på nyss när jag var på väg upp ur tvättstugan!!!!!
Eftersom jag ville komma igång tidigt i morse med mitt tvättande drog jag bara på mig ett linne (ingen bh), gråa joggingbyxor och försökte platta till håret men det hjälpte väl inte eftersom allt är en enda stor tova.
Sen så klart när jag är på väg upp springer jag på en granne som börjar prata med mig på engelska och säger att jag är så snygg, t.o.m. den snyggaste tjejen han sett. 
Sen säger han till den han pratar med i telefon att han måste lägga på för att han måste prata med  mig. Och jaå, det slutar på något lustigt vis med att jag sitter uppe hos honom och dricker te och tittar på bilder på hans dotter. 
Säger till slut att jag måste dra ner och titta till tvätten, undaböjer en dejt till kvällen med ursäkten att jag har tenta och smiter iväg. Med ett "Du ser ut som en modell" som adjö.

Jag vet att det låter som att jag hittar på eftersom folk dyker på mig från alla möjliga håll och säger sådana saker när jag i själva verket ser ytterst vanlig o allmänt halvfet ut men det måste vara något som får engelsktalande män att dras till mig som flugor till skit.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0