Riktig mat, med grönsaker!!

Nu på kvällen har jag varit hos en kompis och blivit bjuden på middag. Känns som världens lyx.
Jag vet inte sist jag verkligen lagade någon riktig mat. Lever nästan på Gorbys piroger och annat färdiglagat vilket syns på de fettdepåer som jag samlat på mig.
Men tillbaka till kvällens middag. Den bestod av massa goda grönsaker, zuccini, bönor, morötter, ris och lite kyckling. Känner mig helt lycklig över en middag som var hemlagad, nyttig och såååå god!
Och sen var det mörkchokladmousse, varvad med vit chokladmousse och hallon och grädde till efterrätt. Det är inte helt fel att ha så underbara vänner som fixar sådana lyxiga middagar en helt vanlig fredagskväll. Dessutom blev jag oerhört inspirerad att laga till något till lunch imorgon, riktig mat. Hoppas det håller i sig!

Godnatt! /Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0