Uppsatsskrivaren

Hej hej!
Sitter på skolan och försöker knåpa på min uppsats. Kom dit lagom till lunch idag. Men men, bättre sent än aldrig?!
Den där uppsatsen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Det går sådär. Den ska bestå av tre delar, fakta, undersökning och analys. Jag försöker få klart faktadelen men känner mig långtifrån nöjd. Den är lite smått rörig och mycket upprepningar. Och sist men kanske viktigast, jag vet inte alls om man ska skriva, har, hade eller är om saker och ting. Men ska försöka få allt i rätt ordning, så får jag väl peta på formuleringar sedan kanske. Måste ju börja i någon ände.
Så ska väl klippa och klistra lite nu då så att det blir någon ordning på det hela!

Insåg i morse att jag lämnade in mina stövlar hos skomakaren i fredags och helt har glömt att hämta ut dem. Så måste komma ihåg det ikväll!! Får INTE glömma!

Kram Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0