Nollkoll!?

Min sambo jobbar över ikväll. Han trodde inte det skulle bli så länge men vi 19-tiden ringde han hem för att säga gonatt till våra små prinsar & berättade även att chefen då va iväg & köpte mat till dom.
Jag är säker på att han blir sen hem ikväll.

Prinsarna & jag har ätit spagetti & köttfärssås. Dom har badat. När dom somnade blev det så himla tyst.
Jag kände mig inte helt redo att bara sätta mig för dagen.
Blev projekt "städa bakom våran sovrumsdörr". Det behövdes! Tog fram några påsar & slängde slängde & slängde.
Så mycket skit man samlar på sig!

För någon vecka sen berättade en kompis om en bok hon ville läsa. Det är tyvärr väldigt många som vill för det va kö på bibban för att få låna den. Jag blev glad att få höra om den ettersom jag ar de tidigare böckerna. Sa till henne att den ska jag absolut köpa! När jag ikväll städade bakom dörren så hittade jag den! Jag hade alltså redan köpt den! Lite pinsamt ja, men nu kan hon ju låna den av mig :)

Kram Johanna


Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha! Var det den du köpte på Ullared?

2009-02-11 @ 22:42:27
Postat av: Johanna

Hahahaha, just det det va dääär jag köpte den :) Det hade jag inte kommit på än, men ja det är den!

2009-02-12 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0