Toppenhelg!

(Jag hittade mitt inlägg, så kanske mer är jag som är oteknisk bara??)

Jag hade ju tänkt mig en lugn, tråkig ensamhelg.
Men så blev det ju inte eftersom kompisen kom på spontanvisit igår.
Vilket var MYCKET trevligt!!

Först var vi på en restaurang som heter Östgötakällaren och åt hemkst god mat.
Sen bar det av till Göta Lejon där David Batra, Jonas Gardell, Mårten Andersson och Gina Yashere fick oss att vrida oss av skratt i flera timmar!! Jag fick biljetten i födelsedagspresent eftersom jag fyller år om en vecka. Och jag kan bara säga, JAG ÄLSKAR ATT FYLLA ÅR!! Helt underbar födelsedagspresent!

Idag har vi tittat på Let's Dance's och Körslagets (eller hur stavas det??) repriser. Jag har suttit och gnällt över klänningarna i Lets Dance. Förstår inte hur de tänkte? Alla såg ju helt hemska ut! Värst vavr nog Bagges, den såg ut som något påskpynt.

Nu ska jag försöka mig på att ta tag i mitt pluggande. Skulle ju ägnat hela helgen åt det och än så länge har det inte blivit mer än 5 min. Mindre bra!

Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0