Älskade Älskade barn


Mina fina, söta, gulliga, snälla, tokiga, underbara Skruttungar.
Jag älskar er!

Helgen fajter med vårat Storskrutt känns som de är värda varendaste tår. För ja, det är inte kul för mig eller Marcus heller, det är rent ut sagt skitjobbigt. Men nu har vi både igår & hittils idag sett vårat gamla Storskrutt va sig själv. Han är lugn, nöjd & glad. Han & Lillskrutt leker så otroligt bra & är rädda om varandra.

Just nu har de en lugn men bestämd diskution om vem som jag vara vad.

Storskrutt: Jag vill va pappa!
Lillskrutt: Jag vill va pappa!
Storskrutt: Men jag va pappa först.
Lillskrutt: Jag vill va pappa.
Storskrutt: Men du kan väll va mamma? Snälla?
Lillskrutt: Nej, jag är pappa.
Storskrutt: Men vill du va hund då?
Lillskrutt: JAAA!

Å så va leken igång - pappa & hund!

Jag älskar er båda två så obeskrivligt mycket igår, idag, imorgon, för alltid!

Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: madde

Blev lite rörig... är ni två som skriver??

2009-02-03 @ 15:13:17
URL: http://maddesessan.blogg.se/
Postat av: Melissa

Pappa och hund... hur söta är de inte då!:.) Man bara ler.



Tack för kommentaren inne hos mig också, ja, nu börjar det dra ihop sig för födelsedag, men inte riktigt ännu;.)

2009-02-03 @ 18:50:18
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0