Fejkpojkvän

Nä nu hittade jag annonsen! Man får för en kväll, om man är tjej, hyra en pojkvän som max kan tänka sig en dans (ääh, om jag skulle ha en pojkvän skulle han vara tvungen att kyssa mig på alla hjärtans dag annars skulle jag göra slut!)

Och utgifter ingick inte heller. Och så ska karln ha 399 kr EXKLUSIVE moms?
Äh, det är ju inget företag som hyr honom, antar jag.. så då brukar man väl ändå tala om inklusiva moms?!
Alltså ska man dessutom plussa på 25 % + utgifter för vad det nu är man hade tänkt och göra med sin fejkpojkvän. 

Skulle han vilja gå på dejt med mig skulle jag kräva en timlön på 1399 kr, minst!
För han måste ju vara jäklig dryg för att sätta ut en sådan annons?!

/Cicci - fortfarande singel men inte sååå desperat

Kommentarer
Postat av: Mia bara jag

Cicci;

Ja jag smakade dom nya jordnöts crackers, en enda:)

Den var god men Aj så hård, nästan så tänderna rök på en del som smakade:)

Ha en fin alla hjärtans dag:)

2009-02-14 @ 15:12:42
URL: http://blogg.passagen.se/kristallery/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0