Fördomsfull?

På väg till skolan mötte jag en man(pojke?) med ett barn i en sittvagn. Han gick liksom så långsamt och försiktigt.
Och min första tanke var att han måste vara barnvakt åt någon mamma som har föreläsning/tenta.
Fördomsfull eller vad?!
Fast jag har lite grund till det hela. Barnet satt nämligen och sov lutad ut över kanten. Hade det varit hans barn borde han väl veta hur man fäller bak ryggstödet så det kunde sova utan att se ut som att det skulle ramla i backen? J
ag funderade på att fråga om han behövde hjälp men sen så insåg jag att folk vanligtvis inte vill att andra lägger sig i deras barn så jag lät bli.

Kram Cicci som ju skulle plugga!

Kommentarer
Postat av: Till johanna!

Hej gumman!

Jag bloggar från skolan och lyckades inte få till rätt färg på mina inlägg.. så de får väl vara lite gråa tills jag kommer hem. Man ser ju iaf vilken kategori de är i! =)

2009-02-03 @ 11:12:20
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar! Vad ska du hitta på idag? Har haft sovmorgon, så underbart! =) Hoppas du får en fin tisdag! Kram

2009-02-03 @ 12:07:25
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: A N N I S P A N N I S

Sugen på ny bloggdesign för en billig peng? :)

Jag hjälper dig, som jag gjort med många andra.

OM DU VILL!



Hör av dig :]

http://akolan90.blogg.se/2009/february/bloggdesign-1.html#comment

2009-02-03 @ 12:25:11
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0