Framtidsångest...

Jag mår fortfarande inget vidare bra. Börjar dessutom. förrutom öronontet få ont i halsen. Toppen!

Har annars haft sjuk mycket ångest över framtiden idag. Kan inte bestämma mig om jag ska säga upp min lägenhet som jag trivs jätte bra i och flytta hem till mamma/pappa tills jag hittar ett jobb. Eller om jag ska stanna här och leva upp mina ynka sparpengar tills jag får ett jobb. Inget av alternativen känns så värst lockande.

Och frågar jag mina vänner om råd är de rätt partiska och säger att jag ska vara i den stad som de själva bor i.

Uppsägningstiden är två månader så för att inte alla mina pengar ska ryka och det ska vara helt onödigt att säga upp lägenheten måste jag bestämma mig innan den 15'nde februari.. snabba ryck alltså!

/en förvirrad sjuk Cicci

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jadu Vännen, kan ju inte göra annat än å hålla me om att man är rätt partisk ;) Å att säga att "gör som du själv vill" hjälper ju inte heller så mycket alls. Förstår att det är svårt kanske jag inte heller kan säga eller jo, jag tror jag förstår det. Mer eller mindre.



Men inte blir det ju lättare av å ligga sjuk heller. Nu får allt försvinna så du är bra till måndag!



KRAMAR!

2009-02-13 @ 08:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0