Gnällspiken

Jag mår inte ett dugg bättre. Snarare nog lite sämre. Jag sjukskrev mig från en obligatorisk sak i skolan i morse men nu ska jag försöka orka eftermiddagens obligatoriska del. Mår egentligen inte jättedåligt. Det känns bara som jag är i egen liten bubbla med lite lätt huvudvärk och yrsel. Jag hade väl en felaktig bild av att man skulle bli bra i samma stund som man stoppade in pencillinet i munnen. Får väl vänta några dagar till helt enkelt.

Och ändå har jag ju inte så mycket att gnälla över. För jag kan ju bara sjukskriva mig och lägga mig i sängen tills jag mår bättre. Jag förstår inte hur alla ensamstående mammor gör när de mår så här och ändå måste upp och göra frukost, lämna på dagis och lyssna på sina barn.

Kram Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0