Hjälp!!

Jag ska på kryssning på lördag och fira min 26-års dag tillsammans med 14 vänner.
Men jag vet inte alls vad jag ska ha på mig!!
Jag vill ha en kläninng, som går att köpa i en vanlig affär a la Gina, Vero Moda eller HM.
Fast nu såg jag en fin på nätet. Och leveranstiden är 1-2 dagar. Så jag skulle kanske hinna få den.
Men frågan är om den är för fin för en kryssning? Och om den är lika fin i verkligheten.
Jag är lite skeptisk till postorder, har inte en kropp som passar i allt riktigt. Så vill helst prova.
Men hittar ju inget fint i butikerna. Så nu vet jag inte hur jag ska göra!

Kram en Cicci som faktiskt har hunnit plugga massa mellan allt surfande!




Kommentarer
Postat av: Till Cicci

Det där löser du!!! :)

2009-02-03 @ 18:59:11
URL: http://olikalika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0