Jag älskar att fylla år!!!

På lördag fyller jag 26!!
Låter sjukt gammalt. Men det gör inget!!
Jag tycker man ska vara glad att man faktiskt får bli gammal.

Anledningen till att jag älskar att fylla år är att det är en hel dag när JAG får stå i centrum och få fantastikt fina presenter. Fått så mycket fint genom åren. Speciellt från Johanna.

En födelsedag dök hon upp på min trappa i Stockholm med bägge barnen som sällskap, bara för att jag skulle slippa fira min födelsedag helt själv ensam i storstan! Har man inte en underbar vän då eller?!?

Jag tror att den äldsta sonen säkert har massa bra förslag till i år, vad Johanna än säger! Ett år fick jag såpbubblor på hans förslag!!! Världens finaste och bästaste present. Och så kul att han kom ihåg att han och jag hade blåst det någon annan gång och därför ville ge mig det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0