Kl. 10

Kl. 8:30 ringde min underbara Farmor imorse. "Bjuder du på kaffe om Farfar & jag kommer?"  Självklart sa jag ja. Skulle lämna barnen kl. 9 på dagis & hon förslog att de skulle va här kl. 9:30. Ska tillägga att jag inte hunnit me mig själv eller hemmet på morgonen eftersom jag tänkte ta det i lugn & ro när jag kom hem. Jag vet oxå att säger Farmor 9:30 så är det mera 9. Så jag sa att 10 blir bra. Lämnade barnen, vek all tvätt, duschade.. just det en sockerkaka slängde jag ihop oxå & kl. 9:30 ringde det på dörren. Tur att jag sa kl. 10! Tyvärr orkade Farfar inte med promenaden utan stannade hemma, han låg med feber hela förra veckan. Iaf Farmor & jag hade en mysig fm med fika & massa prat. Vi gick ut & tog en promenad som slutade med lunch hemma hos Farmor & Farfar!

Så skönt att ha dom så nära & kunna ses så här spontant!

Kram Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0