Promenad



När jag skulle till bion förrut så tog jag en promenad. Allt för att spara de 22 kr det kostar att åka tunnelbana.
Men det var himla mysigt ute så jag knäppte några kort för att ni ska få se hur det ser ut på min väg till stan och hur fint det var. Solen höll precis på att gå ner och månen var framme, det var lite vit snö över marken.
Vägen till stan är ungefär som att man går över himpafälten och sen förbi strömmen i Norrköping.
Mycket fält, träd och så lite vatten.
Dock brukar jag få en hel del bilder av hur jag halkar och bryter benet och blir liggandes i flera dagar innan någon råkar gå förbi eller andra otäckheter. Gissa om jag då fick extra fart på fantasin när det stod en polisbil mitt ute vid fälten!!!
Men jag såg inga möradre eller kroppar liggandes på min promenad så förhoppningsvis hade de bara åkt lite vilse.


  

Kram Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0