Singel

Som singeldelen av vår blogg borde kanske mina inlägg handla lite mer om killar? Eller?

Jag vet inte om det finns någon som är lite mer intressant i mitt liv men det finns faktiskt en hel del killar.
(Och lite hoppas jag att de inte läser det här för man kan alltid tolka saker fel när det handlar om en? eller?)

Men dels så har jag två ex. Den ena har jag ingen som helst kontakt med och vi är rent ut sagt de värsta ovänner och fiender man kan vara. Tråkigt men sant efter att ha varit så viktiga för varandra i flera år.
Mitt andra ex har jag en del strökontakt med, främst via msn. Vi var dock och fikade i helgen. Det var nog ungefär 1,5 år sedan vi sågs innan dess. Han och jag kan nog kanske bli riktigt bra vänner. Självklart bryr jag mig en del om honom men ingen av oss har sådana känslor som krävs för något mer än vänskap.
Sen finns det HAN, som jag tycker så mycket om. Men som bor långt bort och som det helt enkelt aldrig kommer hända något med för att vi är så totalt olika. Men underbar är han. Och det blir väl även där en del msnpratade och sms och någon gång emellanåt springer vi även på varandra.
Vem har vi mer? Nyårsflirten? Vet inte om han räknas. Men vi brukar skriva lite på msn (mycket msn här, vad hände med det verkliga livet?) Han är intressant. Men även han bor i helt fel stad!
Slutligen finns det en kille som är rätt bra. Han har alla de objekiva sakerna som jag vill ha hos en kille. Men jag kanske behöver dejta honom lite för att se vem han är...?

Det är i alla fall snart Alla hjärtans dag och jag hade ju sagt att jag skulle ha en dejt tills dess. Just nu ser det ser lite dåligt ut på den fronten. Så är det någon som känner en trevlig singelkille är jag väldigt öppen för förslag!

Kramar Cicci (som sitter och väntar på att kommentarerna ska välla in om lediga tillgängliga killar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0