Trött trött trött

Barnen sover. Sambon är hos min pappa & bastar. Jag somnar snart sittande.
Men jag har hängt upp de nya pålakanen som jag köpt till våran säng idag!
Längtar tills vi får lägga oss i vår imorgon nybäddade säng =)

Imorse...
Vi åt frukost vid 8 snåret. Tio minuter innan vi ska va på dagis (9) så borstar jag tvååringens tänder. Eller jag försöker. Han vägrar öppna munne och säger "Nej, mamma. Du får vänta!" Jag kände mig aningens förvånad och fann inte riktigt några ord. "Jag måste äta upp frukosten bara!" Jahaaa, va det bara det? Han hade alltså sprungit runt & lekt i cirkus 40 minuter med frukost i munnen? Det syndes inte men nu hade han iaf smörgås i munnen som han flitigt tuggade på & svalde för att sen gapa stort & låta mig borsta hans tänder!

Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Tant Grön

Hej Johanna!



Tack för kommentar på bloggen min :-)

Gardinstången är köpt på IKEA och är en si så där 4 st ihopsatta och skarvade inuti fästena,så det ser ut som en enda lång. Tror den kostar 99:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0