På 35 minuter...

Jag hann i tid! Innan jag for in i duschen bad jag mycket snällt de två små fröna att hoppa i sina kläder. Jag själv va inne & vände i duschen & till min förvåning så hade båda två sina kläder på siog när jag kom ut. Sen va dom allmänt bara överalt & ingenstans. Det blev till att hoppa över & väjja vilt för barn när jag själv snurra runt efter kläder, hårblås, mascara, borste & mitt i kaoset kommer Pappan hem & försökte snällt att hjälpa till. Barnen trasslade in sig i sladden till min vågtång, pappan letade efter likadana vantar. När alla killarna va färdiga gick de ut & väntade. Då, när man har hela ytan för sig själv så får man fart ;) Vips så va jag färdig - i tid!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0