Från sjuksängen..

Ibland är det skönt med en bärbar dator. Det innebär ju att man kan krypa ner i sängen med datorn som sällskap.

Här händer inte mycket. Jag mår fortfarande dåligt men jag börjar undra om det inte är penicillinet som får mig att må dåligt?! Imorgon är det färdigätet så förhoppningsvis mår jag bättre på söndag i så fall!

Pappa ringde och väckte mig i morse och gav mängder med förslag på vad jag kan söka för jobb. Tror jag kommer stanna i Stockholm, det är det mitt hjärta vill även om jag saknar alla där hemma också. Men är inte redo att flytta hem än. Och vill inte flytta hem på det här viset. Nu skulle det inte bli frivilligt utan ett tvång. Men sen någon gång, när jag fått ett bra jobb och hittat en lägenhet som jag vill bo i, då vill jag hem!

Sova lite till då....

Kram Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0