Hockey

Alla mina tre killar låg på golvet & spelade hockeyspel, helt inne i det & såg så nöjda & glada ut. Så jag sa hejdå lite tyst & smet iväg igår kväll. Å sen hade jag verkligen en lyxkväll! Hämtades av min vän & vi gick runt på tan & pratade om allt mellan himmel & gjord. Åt gjorde vi oxå, länge. När stan stängde åkte vi hemåt & som vanligt (händer oss nog jämt) så blev vi kvar i bilden här utanför. Satt  pratade så länge att vi blev efterlysta hemmifrån ;) Men det är det värt!

Nu på morgonen har jag städat som en nissa. Ska lämna barnen hos mormor efter dagis, men Moster Sara (som bor hemma) är så snäll & ska ta hand om dom ikväll. Så när de fått mat hemma hos mormor så går de hem hit så de får sova hemma i sina sängar. Vart ska vi då? Jo Sambon, jag, min ena syster, min pappa & hans två bröder åker till Storstaden & ser på hockey. Ja, kanske inte är min grej men tyckte det lät kul & komma iväg lite, babbla me syster i bilen & äta massa gott. Min Farmor skulle visst fixa mackor & grejjer till oss.

Kram Johanna


Kommentarer
Postat av: Cicci

Och så erbjöd ni er inte att ta med mig hem! ;)



Ses imorgon!!

KRAM!

2009-02-05 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0