Världens sötaste Lillasyster!

En av mina fyra små systrar är en riktig hejjare på att handla kläder på rea. Jag är värdelös på det däremot. Så bad henne för ett tag sen att om hon ser nått som skulle passa mig så så får hon gärna köpa det så får hon pengar av mig!

Idag har jag missade samtal & 2 sms från henne! I sista sms:et stod det "Jag köpte den till dig....." Hon ville förstås få tag i mig för att veta om jag äns ville ha den. Men hon gjorde helt rätt i å köpa den även utan mitt tillstånd :)

Va förbi hos henne förut & nu har jag fått en mörkblå tunika för 29 :- Jättefin!!!! :)

Hon är så söt min Lillasyster!!! Vet precis vad jag vill ha :)

Kram Johanna

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad söt hon är!

Och jag är rätt säker på att jag vet precis vilken syster det var! =)

2009-02-09 @ 21:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0