Fick napp på tcentralen nyss

När jag gick av bussen på cityterminalen i Stockholm gick jag och pillade lite på min mobil och märkte därför inte att en man försökte prata med mig. Men efter ett tag reagerade jag. Det var en utländsk man i 30-års ålder som såg väldigt glad och trevlig ut och på engelska sa att jag är en starkt och vacker kvinna. Att han gillar sådana och att han hoppas att vi kommer ses igen. Och om inte så tyckte han att jag skulle bjuda honom på mitt bröllop. Haha! Han sade det på ett väldigt snällt och trevligt sätt. Så jag bara log och sa "vem vet" och sen gick jag. Det är alltid trevligt med en komplimang men jag undrar lite vad det är som får dem att komma fram till just mig? Eller råka alla ut för dessa karlar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0